16 Aralık 2010 Perşembe

Noel yaklaşırken...


Yeni yıl gelmek üzere, yine beni tatlı bir heyecan sardı, bir sene daha bitecek diye.
Ama bu aralar pek bir miskin ve hazırlıksızım. Bir sene bitiyor diye insan küçük bir değerlendirme yapıyor, nasıl geçti bu yıl neler yaptım neler oldu, neler planlıyorum…  Böyle olunca insan hep gerilere gidiyor bazen en gerilere, geçmişi düşünmeyi seviyorum ama her zaman değil tabi... İlkokul çağlarına kadar inebilmek bazen güzel olabiliyor, sabah 6.45 de uyanmak , hazırlanmak , kavatlıdan sonra atkı ve berelere sarılmış vaziyette  karların içinde yürümek o zamanlar ne kadar da eğlenceli geliyordu, şimdi ise soğuk havaya katlanmak ne kadar da zor..

Bu aralar havadan olsa gerek dışarıda hiç vakit geçiresim yok sıcacık yatağımdan çıkasım yok, iş çıkışı dışarıda dolanasım yok, tembellik çöktü üstüme nedendir bilinmez. Gürültü çekesim yok,  elime çayımı ve kitabımı almalı ve köşeme çekilmeliyim. Evdeki tadilat ve temizlikçi sıkıntıları bile beni strese sokmaya yetiyor sanki ben temizleyecekmişim gibi o kadar şeyi.. Bu hafta artık  böyle geçer de pazartesi güzel bir başlangıç olur benim için umarım...

Yavaş yavaş yeni yıl dürtüsü sardı içimi. Noel arifesi benim için Lebkuchen demek, özel siparişle gelecek Lebkuchenlerimi dört gözle beklemekteyim. Dergilerimi daha bi heyecanla beklemekteyim.. çocukluk anılarımda hep tatlılar, şekerler, çikolatalar var. Bunları düşünmek  ''şimdi bile'' beni mutlu kılmaya yetiyor. Biraz daha sabretmeli sonra zevkle Lebkuchen yemeli dergi okumalı...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder